diumenge, 11 de desembre de 2011

MediaMas, Jo no soc Tonto!!!

El Barça Madrid, fins i tot per algú q no es massa afeccionat al futbol, dona molt joc.
Hi ha varis temes, un es el tractament que en fa TV3. Estan molt pendents i esborronats amb la caverna mediàtica madrilenya (que es de lo més caspós que, en cas d’existir, Deu nostre senyor ha creat) sense adonar-se que ells reflecteixen exactament el mateix perfil, pam més pam menys.
Ahir dissabte al TN Vespre (un informatiu de molt bon perfil, deixant a banda la fanático-sectària secció d’esports) i previ al derbi, van arribar a dir que el Madrid avançava per 3 punts al Barça i que si aquest darrer guanyava aniria primer a la lliga BBVA. Del fet que el Barça te un partit més ni una paraula. En definitiva una mentida.
Jo vaig haver de veure el partit en castellà per la Sexta, ells si retransmetien el partit amb normalitat, i em vaig estalviar els comentaris de la caverna catalana.

Però el motiu de l’escrit es per aplaudir les aportacions que en Guardiola ha fet pel català. Poc de xerrameca i molt de fets consumats. Parla en català a qui li pregunta en aquesta llengua i en castellà a qui ho fa en l’altre, i al Bernabeu i sense que en cap moment s’hagi omplert la boca de Catalunya, Catalunya i més Catalunya. Els senyors de CiU podrien aprendre, en lloc de xerrar tant del maltractament, fets consumats... al parlament i on faci falta. Però es clar els es molt més rendible plorar, recollir vots i portar endavant les veritables polítiques que si els interessen, les retallades i privatitzacións.

(Artur) MediaMas, jo no soc Tonto!!!


www.twitter.com/lo_joan
www.joanmadorell.blogspot.com


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada